Forum archiwalne. Bieżąca dyskusja o mediach dostępna na forum.media2.pl, archiwalne materiały wideo na tv.janpogocki.pl
BIS Polskie Radio
-
- Niezły jeden
- Posty: 1151
- Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 16:13
- Lokalizacja: Wawa/ kiedyś Olsztyn
BIS Polskie Radio
Jako, że zwyczajem, już chyba się stało zakłądanie tematów o każdej stacji radiowej, a że w temacie:smutny koneic radia jest ogólnie o sytuacji rynku radiowego w Polsce, postanowiłęm zalożyć osobny temat o tejże stacji.Którą słucham sporadycznie, kiedyś miałem tam więcej niż jedną ulubioną audycje czy pasmo.
[ quote]
W sobotę, w Polskim Radiu BIS ruszyła pierwsza cotygodniowa audycja popkulturalnego magazynu Machina - w grudniowym numerze tego pisma...
ukaże się pierwsza edycja BIS Magazine.
Machina poprzez projekt "Machina Radio" chce wpisać się w strategię przedsięwzięcia multimedialnego, wykorzystując nowe technologie w szczególności RSS, podcasting i technologie mobilne.
Projekt magazynu podzielony został na trzy etapy. W pierwszym ruszą audycje profilowane do słuchaczy poszczególnych stacji. W drugim wraz z przygotowywanym wortalem, ruszą nowe technologie i studio Machina Radio. W trzecim nastąpić ma integracja studia Machina Radio i Machina TV.
Machina rozpoczęła radiową część projektu w sobotę o 14, czterogodzinną audycją Magdy Wojtoń. W swojej formule, ma to być podsumowanie tygodnia nawiązujące tematyką i oprawą muzyczną do charakteru pisma. Jednocześnie, od grudnia na łamach każdego numery miesięcznika pojawiać się będzie projekt BIS Magazine. Zgodnie z charakterem stacji ma to być Bardzo Inny Magazyn, tematyką nawiązujący do kultury i codziennych spraw młodych ludzi. [ /quote][/quote]
Ciekawa inicjatywa, dobra godzina na coś takiego myśle.
[ quote]
W sobotę, w Polskim Radiu BIS ruszyła pierwsza cotygodniowa audycja popkulturalnego magazynu Machina - w grudniowym numerze tego pisma...
ukaże się pierwsza edycja BIS Magazine.
Machina poprzez projekt "Machina Radio" chce wpisać się w strategię przedsięwzięcia multimedialnego, wykorzystując nowe technologie w szczególności RSS, podcasting i technologie mobilne.
Projekt magazynu podzielony został na trzy etapy. W pierwszym ruszą audycje profilowane do słuchaczy poszczególnych stacji. W drugim wraz z przygotowywanym wortalem, ruszą nowe technologie i studio Machina Radio. W trzecim nastąpić ma integracja studia Machina Radio i Machina TV.
Machina rozpoczęła radiową część projektu w sobotę o 14, czterogodzinną audycją Magdy Wojtoń. W swojej formule, ma to być podsumowanie tygodnia nawiązujące tematyką i oprawą muzyczną do charakteru pisma. Jednocześnie, od grudnia na łamach każdego numery miesięcznika pojawiać się będzie projekt BIS Magazine. Zgodnie z charakterem stacji ma to być Bardzo Inny Magazyn, tematyką nawiązujący do kultury i codziennych spraw młodych ludzi. [ /quote][/quote]
Ciekawa inicjatywa, dobra godzina na coś takiego myśle.
- janekpogwad
- Administrator
- Posty: 2363
- Rejestracja: (pt) 28 gru 2007, 20:29
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Kraków
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W międzyczasie PR BIS zamieniło się na PR Euro, a teraz to ma być... "Czwórka".
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ru ... wa-czworka
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ru ... wa-czworka
- janekpogwad
- Administrator
- Posty: 2363
- Rejestracja: (pt) 28 gru 2007, 20:29
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Kraków
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Popisał/a już trochę
- Posty: 457
- Rejestracja: (pt) 22 sty 2010, 15:13
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Warszawa
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Kontakt:
Radiowa Czwórka bez wielkich zmian żrodło: Media2.pl
Kod: Zaznacz cały
Zmianie nazwy towarzyszy także zmiana identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp, w barwach czarno-żółtych, symbolizuje dynamizm i ofensywność, przyciąga uwagę, reprezentując cechy, jakie ma Czwórka. Połączenie tych dwóch kolorów ma wskazywać na alternatywny, łamiący konwencje charakter Programu 4.
Target Czwórki pozostaje bez zmian. Grupa słuchaczy Programu 4 to ludzie w wieku 20-40 lat i celem Czwórki nadal będzie docieranie do tej grupy odbiorców, z większym naciskiem na cechy socjograficzne, niż demograficzne. Słuchacze Programu 4 to ludzie poszukujący nowości, młodzi lub czujący się młodo, aktywni, zainteresowani nowymi technologiami i dobrą muzyką. Lubią szybkie tempo, dobrą zabawę i bezkompromisowe podejście do życia. To ludzie, którzy lubią wyznaczać nowe trendy i ciągle są głodni pozytywnych wrażeń.
Oferta programowa również się nie zmieni. Czwórka oferuje ambitny program dla słuchaczy, którzy cenią oryginalne audycje autorskie, dobrą muzykę i ciekawe informacje. Słuchacze Polskiego Radia Euro znajdą w Czwórce te same audycje, tych samych ulubionych prowadzących i tę samą muzykę, której słuchali dotychczas.
Zmianie nazwy i logo towarzyszą letnie akcje antenowe. Pierwszym projektem po zmianie nazwy będzie letnia akcja na wybrzeżu bałtyckim pod hasłem "Wielkie plażowanie". W planach są także odwiedziny w największych miastach, gdzie Czwórka zaprezentuje się bezpośrednio jej dotychczasowym fanom i potencjalnym nowym odbiorcom. W sieci pojawi się także nowy serwis internetowy stacji pod adresem: www.czworka.polskieradio.pl.
NC+ - Comfort+, Extra+ i Premium Sport & Film|DVB-T - Mux1, Mux2, Mux3
- Główne wydanie o 19:30 w TVP1 | Po nim Dziś Wieczorem w TVP Info
- Główne wydanie o 19:30 w TVP1 | Po nim Dziś Wieczorem w TVP Info
-
- Popisał/a już trochę
- Posty: 416
- Rejestracja: (czw) 25 gru 2008, 17:40
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Łódź
- Lokalizacja: Buczaczo
- Kontakt:
Trochę czasu już minęło, no i mamy Czwórkę na wizji. Pomimo że CP, oczywiście ma swoich abonentów w grubym "poważaniu", to sam jednak wyszukałem stację na satelicie i mogę stwierdzić tak- im lepiej wychodzi robienie telewizji niż TVP, pomimo małego budżetu przeznaczonego na to (4 mln- nie żebym miał jakieś uwagi, bo bądź co bądź to jest radio, więc ten projekt nie powinien być w żadnym wypadku priorytetowy).YT:bartusgo pisze:,,Radio na wizji''-nie mają co robić z pieniędzmi?
Takiej stacji muzycznej nam brakowało...no może jeszcze rebel.tv mógł wypełnić tą lukę w stacjach muzycznych, gdzie promuje się głównie cukierkowy pop, dance, r&b i w mniejszym stopniu techno i disco-polo. A jak się usłyszało jakieś inne brzmienie na vivie czy mtv, można byłoby być z siebie dumnym...
I żeby nie było- Czwórka nie przypomina typowej stacji, tylko bardziej włoskie RTL 102.5, gdzie teledyski są przeplatane audycjami słownymi (w wypadku PR4 audycje są z modernizowanego studia 2).
http://www.youtube.com/user/Haello07 Wchodźcie i oglądajcie!
-
- Nie ma spustu
- Posty: 868
- Rejestracja: (śr) 13 sie 2008, 10:51
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Warszawa
Zmieniam stosunek do ,,Radia na Wizji'' lub ,,Telewizji w Radiu'' (już sam nie wiem co to jest ). W sumie wszystko fajnie, tylko jest drobny problem. Jestem poza zasięgiem ww. stacji (w okienku gdzie do niedawna pokazywano streama ze studia wciąż wisi informacja, że ,,Już wkrótce Czwórka z Wizją''), ale słuchając radia da się wyczuć, że emisja w radiu jest retransmisją z TV, coś jakby emisja programów TV Trwam z Radiu Maryja. Przykład: wczoraj po 21 leciało deadmau5 & Kaskade - I Remember i w radiu emitowano wersję z teledysku. Jeśli ktoś oglądał teledysk ten wie, że na początku jest paru gości co ze sobą rozmawiają i te teksty można było usłyszeć w radiu. Oprócz tego zdarzają się czasem takie sytuacje, że czasem po jinglu kończącym wiadomości jest kilka sekund ciszy, bo w TV leci czołówka programu. Niemniej projekt ten oceniam na bardzo wielki plus.
d. YT:bartusgo
-
- Popisał/a już trochę
- Posty: 416
- Rejestracja: (czw) 25 gru 2008, 17:40
- Płeć: Mężczyzna
- Ośrodek: TVP3 Łódź
- Lokalizacja: Buczaczo
- Kontakt:
A kolega to na pewno dobre namiary ma na Czwórkę? A poza tym ich hasłem jest "Radio z wizją"...pomysłowe nawet
http://www.youtube.com/user/Haello07 Wchodźcie i oglądajcie!