Nie wiem I mnie to nie obchodziA kiedy ta DP z Kwaśniewską ?
A widzieli to ?
Jeśli nie widzieli, to niech sobie zobaczą i przeczytają
A co mi tam Będę Was na klikanie narażał Czytajcie
Ale można oczywiście, po kliknięciu w link, przeczytać całośćTVN przyciąga klasę średnią programem, który przypomina ekskluzywny gadżet z firmowego sklepu. Na ekranie musi być widać duży budżet. Program powinien wręcz przypominać luksusową reklamówkę - mówi Józef Węgrzyn, producent telewizyjny (pomysłodawca m.in. "Teleekspressu" i "Panoramy").
Stąd scenografia, która emanuje dostatkiem i elegancją. Stąd język dziennikarzy: w miarę elegancki, obrazowy, ale daleki od poufałości. Dzięki temu widz ma poczucie, że oglądając TVN, dołącza albo za chwilę dołączy do elity klasy średniej. TVN bowiem stawia przed kamerą Polaków młodych (jeżeli pamiętają PRL, to tylko z opowieści dziadków), wykształconych, materialnie niezależnych, obytych w Europie. Program wygląda wręcz jak defilada generacji, która zbudowała III RP. Stroje, styl argumentacji i sposób bycia dziennikarek TVN, na przykład Justyny Pochanke czy Anity Werner, naśladują miliony Polek - tak jak ich matki wzorce elegancji czerpały od Jolanty Pieńkowskiej (notabene pracującej teraz w TVN), a babcie od Krystyny Loski.
A, skoro tak się już rozpędziłem, to jeszcze coś
Ależ w tym Dzienniku Anitę lubiąWyniki sondy kobieta.dziennik.pl
2007-03-23 08:04
Kobiety lubią być dobrze poinformowane
Czy Polki są dobrze poinformowane? Wyniki naszej sondy wskazują, że kobiety interesują się na bieżąco tym, co się dzieje wokół nich w kraju i na świecie. Poprosiliśmy o komentarz Anitę Werner.
Jak pokazuje nasze badanie 66,8 proc. internautek czyta prasę codzienną. "To dobra wiadomość. Jeśli rzeczywiście tyle kobiet czyta prasę codziennie to niezły wynik - mówi Anita Werner. - Cieszy mnie fakt, że grubo ponad połowa Polek interesuje się na bieżąco tym, co dzieje się wokół nich w ich kraju i na świecie. Oczywiście chciałabym, żeby było ich jeszcze więcej. Sama między innymi na to pracuję".
25,7 proc. internautek przegląda dzienniki tylko czasami, 7,4 proc. nie czyta w ogóle codziennej prasy. "Zastanowiło mnie od razu, czy te panie czytają coś innego, tygodniki, miesięczniki? Z jakiego powodu nie czytają? Nie mają czasu, bo absorbuje je rodzina i dzieci, czy raczej, dlatego że pracują? Być może po prostu nie stać je na kupowanie codziennie gazet" - tłumaczy prezenterka.
Jak pokazują bieżące badania czytelnictwa dużo odbiorców prasy, w tym właśnie kobiet zyskały od początku roku dzienniki opinii. Straciły na popularności tabloidy. Na czytelnictwo prasy wśród kobiet duży wpływ ma branżowość wydawnictw. Dlatego dużą popularnością wśród Polek cieszy się prasa kobieca, pisma poświęcone modzie, urodzie i życiu gwiazd.
Ach i jeszcze szperając w googlach znalazłem takie coś UWAGA!!! na blogu Wiśniewskiego
Anita podróżuje razem z największymi krajowymi gwiazdami
A sama też swój blog zaktualizowała Raz Szkoda, że tylko raz, bo ma blog wzięcie Na paru innych blogach też cytują Anity wpisy
Ale Anitę również wspominają jej znajomi O tu
No, a jutro pewnie zobaczę w końcu Anitę w Poradku?Nie ma na tę "kochaną, szarą Łódź" pomysłu. Nie chcę, byśmy byli tylko pijalnią piwa dla "Warszawki" i Anglików. Nie chcę, byśmy byli tanią siłą roboczą dla wielkich koncernów. Miasto Reymonta, Tuwima, Rubinsteina zasługuje na własną, nową tożsamość. Ale jaką? No właśnie, jaką? Nie mam pojęcia. Mieszkam w Łodzi od urodzenia. Wychowałem się na Wigury i Piotrkowskiej. Do podstawówki chodziłem z Borysem Szycem, do I LO chodziłem z Anitą Werner, studiowałem prawo z Krzyśkiem Wojciechowskim. Anita i Borys są w Warszawie, Krzysiek rządzi w firmie Pfizer i mieszka sobie w Pradze. Ja zostałem w Łodzi. Na razie...