Strona 1 z 1

RMF CLASSIC

: (śr) 21 cze 2006, 13:03
autor: tobi
ktoś pamięta o istnieniu takiej stacji?
ktoś może słucha?

ja czasami po pracy, jak wracam do dom i nie łapie mi Jazzradia z Warszaway to słucham Classic, bardziej dla motywów filmowych, aniżeli opery czy chórów
ale wielokrtnie się wzruszałem, np gdy Rmf Classic zapodał motyw z Amelii

jak to w badaniach się prezentuje
czy są porównania do Programu2 Polskiego Radia, bo to chyba podobny profil stacji
upaść, nie upadnie, bo właścicielem jest moloch RMF

osobiście dodam, że cieszy mnie niezmiernie, ze takie stacje jak
RMF Classic, Jazzradio, Radio PIN 102FM są na rynku polskim, ubolewam natomiast nad tym, iż są one dostępne w największych miastach jak Kraków Warszawa. To perełki eteru, chyba ostatnie bastiony radia przez R.

: (śr) 16 sie 2006, 9:39
autor: Biedny Milioner
Broker FM może wycofać się z projektu RMF Classic

Jeśli RMF Classic nie otrzyma od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesji na nadawanie w kolejnych miastach, Broker FM SA może wycofać się z tego projektu. W to miejsce może pojawić się sieć RMF Maxxx lub Radio PiN.
– Ciągle nie otrzymaliśmy koncesji na nadawanie w kolejnych miastach. Wciąż czekamy na przyznanie częstotliwości w Łodzi, mimo że konkurs rozpoczął się osiem miesięcy temu – mówi Marek Dworak, wiceprezes Broker FM SA. – Jeśli nadal nie otrzymamy częstotliwości, trzeba się będzie zastanowić, co dalej z tym projektem – dodaje. Na częstotliwościach RMF Classic mógłby się pojawić program sieci RMF Maxxx. To jednak wiązałoby się ze zmianami w koncesji stacji, która ma zapisany charakter muzyczno-literacki. Innym wyjściem byłby zakup warszawskiego Radia PiN 102 FM i stworzenie z tej stacji ponadregionalnej sieci opartej na miastach, gdzie nadaje RMF Classic. – Taki scenariusz też jest rozważany – przyznaje Dworak.
RMF Classic nadaje od grudnia 2003 roku, obecnie w pięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Udział stacji w rynku lokalnym waha się od 0,7 proc. w Trójmieście do 1,7 proc. w Szczecinie. Jest rozgłośnią komercyjną o charakterze muzyczno-literackim, nadaje m.in. muzykę klasyczną i filmową.
Radio PiN 102 FM nadaje tylko w Warszawie i jest stacją o profilu biznesowym, emituje m.in. jazz i chillout. Jej udział w rynku warszawskim wynosi 2,4 proc. (wszystkie dane: XII 2005 – V 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC). (KRZ)


A więc wiszą czarne chmury nad RMF Classic...

: (pt) 18 sie 2006, 17:27
autor: tobi
Można źródło informacji?


Tylko PiN jest typowo warszawskie, tzn. dla Warszawy i o Warszawie.
Ale z drugiej strony, to abrdzo dobrze dla PiNu, już jakieś pół roku temu były informacje o tym, że PiN chce rozszerzyć zasięg o większe miasta.
Chciałem uzupełnić, że charakter biznesowo-ekonomiczny radia jest z założenia.
Generalnie, poza pasmem 17-18 i trzema czy pięcioma serwisami ekonomicznymi w ciągu dnia to jest tam głównie muzyka, informacje kulturalne i muzyka muzyka muzyka. Uradował mnie ten news, szczególnie w obliczu infomracji jeszcze sprzed 2 m-cy, że PiN może wykupić w Wawie RMF i w miejsce PiNu wprowadzić RMF Maxxx.



Szkoda by było likwidowanie RMF Classic, bo to specyficzna stacja, i każda taka, każda taka jak Jazzradio czy właśnie PiN to lepiej dla uszu, a tym samym głowy.

: (ndz) 20 sie 2006, 23:50
autor: Biedny Milioner
Oczywiście www.press.pl, mnie to nie dziwi co prawda Tyczyński (właściciela Broker FM w której w skład wchodzą rozgłośnie RMF-u) zapowiadał że w najgorszym wypadku będzie do Classica z własnej kieszeni ale jednak koszty utrzymania są nieadekwatne do słuchalności. A taki moloch jak RMF nie będzie nawet do najbardziej ambitnego medium dokładał.

: (śr) 30 sie 2006, 14:00
autor: tobi
RMF Classic zmienia wizerunek graficzny stacji, a nowy layout stworzą cztery Muzy, które pojawią się na internetowej stronie rozgłośni oraz będą bohaterkami nowego konkursu

Na antenę RMF Classic powrócą także takie audycje jak Odeon czy Bar Klasyk.
Ktoś coś może powiedzieć o tych audycjach więcej, od siebie?
Cztery Muzy – patronki teatru, muzyki, filmu oraz literatury – zagoszczą na stronie www.rmfclassic.pl oraz staną się bohaterkami konkursu pod hasłem Kulturalne rozdanie. Jak zapowiada rozgłośnia, w nowej zabawie swoich sił będzie mógł spróbować każdy, przyda się intuicja hazardzisty i twórcza inwencja.
W piątki o godz. 10.30 i 18.30 Stanisław Janicki w Odeonie będzie opowiadał o filmach oraz przypominał kinowe anegdoty. W soboty o godz. 13.00 nadawany będzie Bar Klasyk. Z kolei w niedzielne przedpołudnia gośćmi RMF Classic będą aktorzy, muzycy oraz pisarze.

Na antenę rozgłośni powróci także muzyka z wirtualnego świata komputerowych gier. Klasyka wchodzi w grę emitowana będzie w piątki o godz. 21.00 i w soboty o godz. 15.00.
źródło: medialink

: (śr) 30 sie 2006, 15:05
autor: Martin
Tobi, wiesz do czego jest funkcja "quote"?

: (śr) 30 sie 2006, 15:08
autor: tobi
Masz coś do dodania o RMF Classic, bo twój komentarz chyba niezbyt się do tego odnosi?
Słuchasz RMF Classic czasami?Fajnie, że stacja wbrew wszystkiemu żyje i inwestuje się w nową kamapanie

: (śr) 30 sie 2006, 15:10
autor: Martin
To była moja uwaga na przyszłość dla ciebie. :] Nie słucham RMF FM, bo u mnie tego radia na eterze nie ma.

EDIT: Przepraszam, powinienem był to napisać na PW. ;)

: (śr) 30 sie 2006, 16:23
autor: tobi
Można słuchac także przez inernet
www.rmfclassic.pl
Polecam!

: (wt) 20 maja 2008, 11:21
autor: tobi
RMF Classic nadaje w Białymstoku i rusza z kampanią
Od wczoraj mieszkańcy Białegostoku mogą słuchać RMF Classic na częstotliwości 90 MHz.
Białystok to kolejne - obok Krakowa, Łodzi, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia - miasto, w którym nadaje ta stacja. Dziś rusza prasowa kampania wizerunkowa RMF Classic – ”Radio w roli głównej”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku rozgłośni. Reklamy zaplanowano m.in. w ”Forum”, ”Twoim Stylu”, ”Przeglądzie”, ”Pulsie Biznesu”, ”Filmie” i ”Tygodniku Powszechnym”. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy Broker FM SA, do której należy RMF Classic. Kampania potrwa do końca czerwca. [za: press.pl]

Znani słuchają RMF Classic
Cielecka i Kmita uwielbiają w kąpieli, Makłowicz z Cejrowskim wolą w samochodzie, Paradowska zawsze w niedzielę, a Poniedziałek w wakacje.
Rusza autopromocyjna akcja RMF Classic pod nazwą "Znani słuchani w RMF Classic". Od 10 maja 2008 roku znane osobistości kultury, sztuki, polityki i sportu zdradzają na antenie, ile znaczy dla nich RMF Classic. [ za:media2]

Obrazek