Dziś w TVP1 przed galą sportową był wyemitowany blok reklamowy pod tytułem "Tylko jedna reklama". Czołówka graficznie była inna, a muzycznie taka sama. Oczywiście jak nazwa wskazuje wyemitowana została tylko jedna reklama i było to piwo Tyskie.
Jest to nowa propozycja biura reklamy TVP zwana "ekskluzywnym blokiem reklamowym z zapowiedzią". Dostępny jest dla klientów od 2 stycznia. Własciwie to w ofercie jest on tylko przed prognozą pogody w TVP1 i przed Biznesem w TVP2.
Już wcześniej to stosowały TVN i Polsat jako "ogłoszenie płatne", ale od jakiegoś czasu tego tam nie widać. TVN we wcześniejszej oprawie miał czerwoną wieczorną specjalną czołówkę do takich bloków i najczęściej był to reklamowany Newsweek w okolicach "Faktów Wieczornych".
W TVP1 i TVP2 od 2 stycznia pojawić sie także mogą reklamy typu:
- road blocking
- vertical
- kompresja ekranu
- bumper
- bumper zintegrowany
jednakże nic m to za bardzo nie mówi
Forum archiwalne. Bieżąca dyskusja o mediach dostępna na forum.media2.pl, archiwalne materiały wideo na tv.janpogocki.pl
Tylko jedna reklama
Tylko jedna reklama
STANOWCZE "NIE" LISIEJ PROPAGANDZIE!
Dziwna forma reklamy się wczoraj na Jedynce. Ni to zwiastun, ni to reklama, ale jest emitowana normalnie w paśmie reklamowym z innymi spotami.
Czym to się rózni od planszy sponsorskiej? Być może sam ten program (a więc relacje z regat) to też będzie reklama (ogłoszenie płatne) i w ten sposób reklamowana jest jakby reklama.
Na wirtualnych mediach pojawiło się podsumowanie działalności Biura Reklamy TVP. Zarobili najwięcej w historii. Napisali, że zaoferowali te nowe produkty, o których mówiłem w pierwszym poście. Ja jakoś nic nie zauważyłem z tych nowych produktów.
Ale dowiedziałem sie co to jest road blocking - "emisja dwóch reklam na dwóch dużych kanałach ogólnopolskich z dokładnością co do klatki". Czasami zdarzało mi się coś takiego spotkać, ze reklamy lecą jednocześnie, ale to już od wielu lat i raczej Polsat i TVN lub jedna z nich z publiczną, lecz był to czysty przypadek. Emisji czegoś takiego w TVP nie zauważyłem.
Po raz pierwszy w historii wyemitowano też reklamę na żywo (losowanie nagród). Chyba to nawet widziałem. Nie pamietam czego to było losowanie, ale z tego co pamietam to prowadził to ten z reklamy Nałęczowianki/Lecha, a teraz PZU (również teleturniej "Daję słowo" i serial na Polsacie).
Czym to się rózni od planszy sponsorskiej? Być może sam ten program (a więc relacje z regat) to też będzie reklama (ogłoszenie płatne) i w ten sposób reklamowana jest jakby reklama.
Na wirtualnych mediach pojawiło się podsumowanie działalności Biura Reklamy TVP. Zarobili najwięcej w historii. Napisali, że zaoferowali te nowe produkty, o których mówiłem w pierwszym poście. Ja jakoś nic nie zauważyłem z tych nowych produktów.
Ale dowiedziałem sie co to jest road blocking - "emisja dwóch reklam na dwóch dużych kanałach ogólnopolskich z dokładnością co do klatki". Czasami zdarzało mi się coś takiego spotkać, ze reklamy lecą jednocześnie, ale to już od wielu lat i raczej Polsat i TVN lub jedna z nich z publiczną, lecz był to czysty przypadek. Emisji czegoś takiego w TVP nie zauważyłem.
Po raz pierwszy w historii wyemitowano też reklamę na żywo (losowanie nagród). Chyba to nawet widziałem. Nie pamietam czego to było losowanie, ale z tego co pamietam to prowadził to ten z reklamy Nałęczowianki/Lecha, a teraz PZU (również teleturniej "Daję słowo" i serial na Polsacie).
STANOWCZE "NIE" LISIEJ PROPAGANDZIE!
road blocking - dwa spoty reklamowe na dwoch różnych kanałach z dokladnoscią do kilku sekund
vertical - umieszczanie tych samych spotów w nastepujacych po sobie blokach
bumper - polaczenie zapowiedzi bloku reklamowego z sama reklama.
ja lubie Product Placement, aczkolwiek ostatnio spotkalem sie z dziwnym Produc Placementem textowym/slownym w "Magdzie M" na TVN. Reklama konta oszczednosciowego, wydaje sie to smieszne i jest to pewna porazka. 3 rozne odcinki i dzieci, prawnicy czy ktostam mowiace cos w stylu:
"nie martw sie, zalozylem ostatnio takie fajne konto, moge wplacac i wyplacac pieniadze kiedy chce i nie trace odsetek"
to dla mnie pewna porazka, sztucznosc i w takiej formie tez wypowiedziane nie wiadomo po co wklejone w dziwnym momencie. Polacy znowu musza sie w tej kwestii wiele nauczyc. W stanach PP jest bardzo naturalny. U nas albo za malo widoczny, albo przesadnie wyszczegolniony. A powinna to byc zintegrowana czesc filmu, nawet scenariusza jeli chodzi o PP slowny. Bo np. nie dziwi taka scena i jest nawet malo zauwazalna jak w filmie "The Ring" w scenie w której malarz wchodzacy na drabine, ktora jest oparta o sciane, trzyma w reku zamiast puszkę farby, puszkę Coca Coli
vertical - umieszczanie tych samych spotów w nastepujacych po sobie blokach
bumper - polaczenie zapowiedzi bloku reklamowego z sama reklama.
ja lubie Product Placement, aczkolwiek ostatnio spotkalem sie z dziwnym Produc Placementem textowym/slownym w "Magdzie M" na TVN. Reklama konta oszczednosciowego, wydaje sie to smieszne i jest to pewna porazka. 3 rozne odcinki i dzieci, prawnicy czy ktostam mowiace cos w stylu:
"nie martw sie, zalozylem ostatnio takie fajne konto, moge wplacac i wyplacac pieniadze kiedy chce i nie trace odsetek"
to dla mnie pewna porazka, sztucznosc i w takiej formie tez wypowiedziane nie wiadomo po co wklejone w dziwnym momencie. Polacy znowu musza sie w tej kwestii wiele nauczyc. W stanach PP jest bardzo naturalny. U nas albo za malo widoczny, albo przesadnie wyszczegolniony. A powinna to byc zintegrowana czesc filmu, nawet scenariusza jeli chodzi o PP slowny. Bo np. nie dziwi taka scena i jest nawet malo zauwazalna jak w filmie "The Ring" w scenie w której malarz wchodzacy na drabine, ktora jest oparta o sciane, trzyma w reku zamiast puszkę farby, puszkę Coca Coli