?ród?o - www.tvp.plInformacja w cenie
27 lutego 2005 r. największą widowni? przed telewizorami zgromadzi? serial TVP2 „Na dobre i na złe” – ponad 9,1 mln (25 proc. – dane TNS OBOP). Udzia? w rynku wyniós? a? 66 proc., co oznacza, że w tym czasie przygody bohaterów Leśnej Góry ogląda?o 66 osób spośród 100 mających w?ączone telewizory. Z du?ym zainteresowaniem spotka?y się serwisy informacyjne w Jedynce.
„Sport” ogląda?o ok. 7,3 mln widzów (20 proc. - udzia? 44 proc.), a „Wiadomości” – prawie 7 mln (19 proc. – udzia? 42 proc.). "Wiadomości" zdecydowanie wyprzedzi?y programy informacyjne nadawane w stacjach komercyjnych. "Fakty" (TVN) ogląda?o ponad 3,6 mln osób (10 proc.), a "Wydarzenia" (Polsat) - ok. 2,9 mln widzów. Widzowie "Wiadomości" docenili zapewne m.in. sposób relacjonowania spraw związanych z pobytem Paie?a w klinice. Jest to niewątpliwie du?y sukces redakcji "Wiadomości".
Ponadto wśród niedzielnych hitów znalaz?y się inne pozycje TVP1: „Pogoda”- prawie 6,6 mln (18 proc. – udzia? 40 proc.) i „Teleexpress” – 6,2 mln (17 proc. – udzia? 44 proc.). Podobną widowni? jak „Teleexpress” miał w Dwójce program „Europa da się lubi?” – 6,2 mln osób (17 proc. – udzia? 37 proc.).
Poprzedniego dnia, 26 lutego, największe zainteresowanie mia?y serwisy Jedynki - „Sport” i „Pogoda” – 6,2 mln widzów. Dobry wynik odnotowa?y także „Wiadomości” - prawie 5,5 mln (15 proc.). Rywalizacj? dru?ynową skoczków narciarskich na Mistrzostwach Świata w Oberstdorfie ogląda?o średnio prawie 5,3 mln osób. Pierwsza seria, w której startowali Polacy, zgromadzi?a przed telewizorami ponad 5,8 mln, a druga 4,7 mln. Jedynkowy Hit na sobot? – „Przyczajony tygrys ukryty smok” i emitowany w TVP2 „Mój pierwszy raz” ogląda?o 5,1 mln widzów.
Wiadomo - w niedziele jak zwykl? bardzo du?a widownia, szkoda tylko, że wydanie było gorsze - kiepska Wysocka i kiepska Marzena Paczuska T?tniak w roli wydawcy.