Forum archiwalne. Bieżąca dyskusja o mediach dostępna na forum.media2.pl, archiwalne materiały wideo na tv.janpogocki.pl

Sukcesy TVP :D

Rozmowy, które nie mieszczą się w powyższych forach.
Awatar użytkownika
Ania
Przyjaciel
Posty: 5544
Rejestracja: (sob) 26 lut 2005, 14:53
Lokalizacja: Roswell :)
Kontakt:

Sukcesy TVP :D

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#1

Post autor: Ania » (wt) 28 mar 2006, 14:22

Wirtualne media napisały
Na te i inne pytania odpowiadały wczoraj władze i członkowie Rad Programowych TVP.

Koprodukcję TVP „Jan Paweł II” w reż. Johna Kenta Harrisona z Jonem Voightem w roli Papieża, po trzech tygodniach wyświetlania obejrzało 1 339 406 widzów. Dla porównania, film o tej samej tematyce, „Karol – człowiek, który został papieżem”, w analogicznym czasie obejrzało 983 430 osób, a inne polskie superprodukcje: „Ja wam pokażę” i „Tylko mnie kochaj” – odpowiednio 937 695 i 897 088 widzów. Więcej widzów zdobyła w takim czasie jedynie „Pasja” Mela Gibsona, na którą w ciągu trzech pierwszych tygodni sprzedano 1 837 563 biletów.

Obok Polski w produkcji filmu brała udział ekipa z Włoch i Stanów Zjednoczonych.

„Udział w koprodukcji zapewnił TVP prawa do emisji filmu i serialu w Polsce, prawa do emisji serialu w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii i na Węgrzech oraz prawa do wydania i dystrybucji na całym świecie filmu fabularnego na DVD w polskiej wersji językowej” – mówi Piotr Fajks, dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP.

„TVP jest bliska sfinalizowania innego filmu o Papieżu, drugiej części filmu „Karol – człowiek, który został papieżem” z Piotrem Adamczykiem w roli głównej” – dodaje Piotr Gaweł, wiceprezes ds. marketingu i reklamy.

„L kak Lubow”
„M jak miłość” to pierwszy format sprzedany przez TVP za granicę. W grudniu 2005 roku kupiła go rosyjska telewizja Pierwyj Kanal. Umowę podpisano na 60 odcinków, ale dotychczasowe wyniki oglądalności już wskazują, że bardzo prawdopodobne jest zwiększenie transzy.

„Serial cieszy się dużą popularnością zarówno w miastach jak i na wsi, we wszystkich grupach wiekowych - dowiedzieliśmy się od firmy Amedia, producenta rosyjskiej wersji serialu. Jeżeli sukces polskiego serialu potwierdzi się w Rosji, przypuszczalna jest sprzedaż formatu, czy to w formie oryginalnej, czy też adaptowanej, na inne rynki. Nie wykluczamy sprzedaży serialu w wersji polskiej do Czech i Węgier. Nad zakupem formatu serialu zastanawiają się Francuzi i Japończycy” – mówi Piotr Gaweł.

Pierwszy odcinek „L kak Lubow” uzyskał wysokie udziały na poziomie 20,2% w grupie 4+, zapewniając emitującej go stacji wzrost oglądalności o 55,4%. W okresie poprzedzającym emisję serialu udział kanału w rynku w paśmie o 18.50 wynosił jedynie 13%.

„To prawda, że sprzedaż serialu do Rosji ma dla nas znaczenie tyleż handlowe, co prestiżowe. Odkąd serial emitowany jest w rosyjskiej telewizji, możemy mówić o swoistej poprawie kontaktów między państwami. Zainteresowanie polską produkcją było jedną z nielicznych pozytywnych informacji na linii Warszawa-Moskwa, jakie pojawiły się w mediach od dłuższego czasu” – dodaje Piotr Fajks.

„M jak miłość” jest najchętniej oglądanym polskim serialem. 7 marca serial obejrzało 11 489 tys. widzów (udziały 67 proc. – dane TNS OBOP).

Działalność handlowa Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu

Od stycznia 2005 roku Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu zakupiło dla TVP prawa do ok. 1,5 tys. filmów, formatów i innych utworów audiowizualnych za łączną kwotę około 121 mln złotych oraz sprzedało produkcje TVP za kwotę 6,5 mln złotych.

Zakupiono pakiet filmów i seriali MGM od firmy Sony: 154 filmy i 123 godziny seriali, np. „Legally Blonde 2”, “Agent Cody Banks”, “Fargo”, “Get Shorty”, “Thelma & Louise”, pakiet pełnometrażowych filmów animowanych od firmy Buena Vista Int. - 6 filmów m.in.: „Monsters Inc.”, „Finding Nemo”, „Brother Bear”. Podpisano umowy z takimi dystrybutorami jak: Monolith, SPI, Vision, Canal+, Gutek Film.

Zawarto również 38 umów na zakup formatów sportowych na łączną kwotę około 50 mln zł.

„Najgłośniejszym wydarzeniem na tym polu jest zakończenie negocjacji z niemiecką firmą Infront, o prawa do transmisji piłkarskich Mistrzostw Świata. Telewizja Polska do spółki z Polsatem relacjonować będą po 32 mecze tegorocznego Mundialu w paśmie otwartym” - mówi Michał Jarecki, kierownik Działu Obrotu Licencjami Sportowymi.

Dodatkowo Polsat wszystkie spotkania relacjonować będzie "na żywo" w kodowanym kanale Sport Extra.

Archiwa TVP
Telewizja Polska od 50 lat zarządza archiwami telewizyjnymi, ale dopiero od niedawna wydaje najciekawsze, czasami zapomniane materiały na DVD oraz VHS.

Największym archiwalnym hitem ubiegłego roku był „Kabaret TEY” (26 tys. sprzedanych płyt DVD w III kwartale 2005). Wydawnictwo to zwyciężyło w plebiscycie Asy EMPiKu 2005 (w kategorii „Film polski”). Obok „Kabaretu TEY” dużym zainteresowaniem cieszył się „Kabaretu Starszych Panów” (w okresie listopad-grudzień 2005 sprzedaż wyniosła 14 tys. płyt DVD). „C.K. Dezerterzy” i „Daleko od szosy” to inne produkcje TVP, które od początku roku znajdują się bądź znajdowały na liście TOP 10 EMPiKu.

W minionym roku wydane zostały takie pozycje jak: „Gangsterzy i filantropi”, „Himilsbach – Maklakiewicz” kolekcja cz.1 i 2, „Znachor”, „Trędowata”, „Noce i dnie”, „Magiczne drzewo”, „Glina”, „Oficer”, „Przygody psa Cywila”, „Kapitan Sowa na tropie”. W 2006 roku TVP zamierza wydać „07 zgłoś się”, „Alternatywy 4”, „Baśnie i bajki polskie”, „Kabaret Dudek”, „Kabaret Szpak”, „Droga’ oraz „Czterej pancerni i pies” (serial po rekonstrukcji obrazu).

„TVP planuje kupić sprzęt najnowszej generacji do rekonstrukcji materiałów filmowych. Dzięki takim zabiegom z klasyki polskiej produkcji telewizyjnej będą mogły korzystać kolejne pokolenia widzów. W tym roku z okazji jubileuszu 40-lecia emisji TVP planuje rekonstrukcję i emisję serialu „Czterej pancerni i pies” w nowej, doskonałej jakości” – mówi Piotr Gaweł.

A to mnie zastanowiło
„TVP jest bliska sfinalizowania innego filmu o Papieżu, drugiej części filmu „Karol – człowiek, który został papieżem” z Piotrem Adamczykiem w roli głównej” – dodaje Piotr Gaweł, wiceprezes ds. marketingu i reklamy.
To nie była czasem produkcja TVN ? przecież to oni mieli 1 "Karola..."

MjM :D też sukces TVN chyba nie ma formatów sprzedawanych za granice ?
Bardzo dobrze ze TVP nie bazuje tylko na chłamie z zagranicy ale i sama coś fajnego tworzy :D

Ciekawie wygląda też pakiet zakupionych filmów szczególnie bajek dla dzieci to fajnie bo dawno nic ciekawego nie było :D

No i Mundial :D
^@^
Obrazek

Awatar użytkownika
doktorfaustus1
Przyjaciel
Posty: 3145
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 9:37

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#2

Post autor: doktorfaustus1 » (wt) 11 kwie 2006, 18:04

Nie wiem gdzie to dać, więc niech będzie tu.
Tym razem to TVP ubiegała TVN.
TVP zakupiła prawa do filmu "Karol - Papież, który pozostał człowiekiem"

Telewizja Polska zakupiła prawa do dystrybucji włoskiego filmu pt. „Karol – Papież, który pozostał człowiekiem” z Piotrem Adamczykiem w roli głównej. Jest to kontynuacja obrazu „Karol – człowiek, który został Papieżem”. Film będzie wyświetlany w kinach jesienią 2006.

Film przedstawia najważniejsze wydarzenia pontyfikatu Jana Pawła II począwszy od wyboru Karola Wojtyły na Stolicę Apostolską w 1978 roku.

Obraz ukazuje Jana Pawła II jako obrońcę praw człowieka, osobę otwartą, o niezwykłej wrażliwości i ogromnym poczuciu humoru. Główne wątki pierwszej części filmu to zamach na życie Ojca Świętego na Pl. Świętego Piotra i pielgrzymka do Polski w 1979 roku. Film przedstawia także inne papieskie pielgrzymki: do Ameryki Łacińskiej, Afryki, Indii. Druga cześć to niezwykle poruszające przypomnienie czasu choroby powoli pozbawiającej Ojca Świętego sprawności fizycznej i możliwości mówienia. Ostatnie fragmenty filmu przedstawiają archiwalne zdjęcia z pogrzebu i słowa z testamentu Jana Pawła II „Dziękuję i proszę wszystkich o przebaczenie”.
źródło: http://ww6.tvp.pl/3570,20060411326932.strona

Grzesioo
Przyjaciel
Posty: 2999
Rejestracja: (śr) 19 paź 2005, 13:50

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#3

Post autor: Grzesioo » (wt) 11 kwie 2006, 19:21

Czy TVN nie jest producentem tego filmu? :shock:

Awatar użytkownika
Ania
Przyjaciel
Posty: 5544
Rejestracja: (sob) 26 lut 2005, 14:53
Lokalizacja: Roswell :)
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#4

Post autor: Ania » (wt) 11 kwie 2006, 19:37

Też mi sie tak włąsnie wydawało :> przecież tvp jest producentem tego z ojcem Lary Croft :] ???

No ale moze Ci są producentem a Ci kupili prawa cholera wie jak to jest :/

Ale :bravo: dla TVP :D
Swoją droga uważam że dużym sukcesem TVP było zakupienie na sobotni wieczór Pasji... co do tvn owej produkcji NWŻ to totalny niewypał :/ to tak jak by w zaduszki to puścić :/
^@^
Obrazek

Awatar użytkownika
doktorfaustus1
Przyjaciel
Posty: 3145
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 9:37

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#5

Post autor: doktorfaustus1 » (wt) 11 kwie 2006, 20:25

TVN nie jest producentem tego filmu. Podobno TVP wypożyczyła swój sprzęt ekipie kręcącej I częśc filmu o papieżu i z tego powodu myślała, że będzie miała prawo pierwokupu, ale TVN ją wyprzedił. Jak widać Dworak zbiera prawa do wszytskich filmów o papieżu. Jesienią "Jan Paweł II" zostanie wyemitowany przez TVP1. Pewnie na wiosnę dadzą drugą częśc filmu z Adamczykiem.

Grzesioo
Przyjaciel
Posty: 2999
Rejestracja: (śr) 19 paź 2005, 13:50

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#6

Post autor: Grzesioo » (wt) 11 kwie 2006, 21:04

Ania już wspominała o zakupach. Znalazłem bardziej szczegółowe informacje.
Zakup praw do filmów, formatów i innych utworów audiowizualnych TVP

"W 2005 roku Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu zawarło o 55% więcej umów niż w 2004 roku. Wartość zawartych w 2005 roku umów była wyższa od wartości w 2004 o ponad 25%. Od stycznia 2005 roku, aż do chwili obecnej, Biuro zawarło 387 umów na około półtora tysiąca tytułów za łączną kwotę 121 mln" – informuje nas Szymon Chrostowski z Działu PR TVP.

Są to filmy, seriale i inne produkcje, które widzieliśmy już w telewizji, lub które jeszcze w niej zobaczymy. Większość z nich wymieniona jest tu w oryginalnej pisowni, sugerowanej przez producenta.

- pakiet Universal to ok. 380 filmów, ok. 450 godz. seriali i 26 godzin animacji. Są w nim m.in.: filmy "8 Mila", "Tożsamość Bourne'a", "Czerwony smok", "Król skorpion", "To właśnie miłość", "Hulk", "Za szybcy, za wściekli", "Johnny English", "Van Helsing", "Bridget Jones: W pogoni za rozumem", "Krucjata Bourne'a", "Gladiator", "Zielona mila", "Uciekające kurczaki", "Mumia", "Mumia powraca", "Zawód: Szpieg" oraz seriale: "House" i "Kojak".

- pakiet filmów i seriali od firmy Buena Vista Int. (Disney) w sumie 38 filmów, 116 godzin seriali i 104 odcinki animacji. Między innymi: serial "Lost: Zagubieni 2", filmy: "Dziewczyna z Alabamy", "Osada", "Wzgórze nadziei", "Starsky & Hutch", "Pretty Woman", animacje: "Nowe przygody Kubusia Puchatka", "Kaczor Donald prezentuje"

- pakiet pełnometrażowych filmów animowanych od firmy Buena Vista Int.- 6 filmów, m.in.: "Potwory i spółka", "Gdzie jest Nemo?", "Mój brat niedźwiedź"

- pakiet filmów i seriali MGM od firmy Sony, na który składają się 154 filmy i 123 godziny seriali, np. "Legalna blondynka 2", "Agent Cody Banks", "Fargo", "Dorwać małego", "Thelma & Louise"

- pakiet Monolith – 40 tytułów, m. in.: "Miłość w Nowym Jorku", "Teściowie", "Upadek", "Dr T i kobiety", "Stacja", "Enigma", "Monster", "Tryumf Pana Kleksa"

- pakiet SPI (Cinephil) w sumie 209 filmów polskich i zagranicznych. M.in.: "Chicago", "21 Gramów", "Między słowami", "Frida", "Miasto Boga", "Nieustraszeni bracia Grimm", "Good Bye, Lenin", "Godziny", "Symetria", "Edi", "Kingsajz", "Seksmisja", "Nie lubię poniedziałku", "Krzyżacy", "Faraon", "Nie ma róży bez ognia"

- 2 pakiety filmów i mini serii od firmy Powercorp, łącznie 46 godzin mini-serii i 43 filmy telewizyjne i thrillery, m. in.: "Category 6: Day of Destruction", "No Ordinary Baby", "Deadly Isolation"

- pakiet 42 filmów od Vision, m. in.: "Pręgi", "Przemiany", "Adaptacja", "Hero"

- pakiet 23 filmów od Canal+, m. in.: "Tam i z powrotem", "Historie Miłosne", "Dług"

- pakiet 17 filmów od Gutek, m. in.: "Dogville", "8 Kobiet", "Trio z Belleville", "Basen"

Zakup praw do audycji sportowych

Zawarto 38 umów na łączną kwotę około 50 mln. Do najważniejszych należy zakup praw do Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2010, Ligi Światowej siatkarzy 2005/2006, skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata rozgrywanych w Niemczech i w Austrii na lata 2006/2008, Mistrzostw Świata w lotach narciarskich 2006 i 2008, Finału Pucharu UEFA 2005 i 2006 oraz Super Pucharu 2005, Meczy Pucharowych Wisły Kraków w sezonie 2005/2006.

"Najgłośniejszym wydarzeniem na tym polu było zakończenie negocjacji z niemiecką firmą Infront, o prawa do transmisji piłkarskich Mistrzostw Świata. Telewizja Polska do spółki z Polsatem relacjonować będą po 32 mecze tegorocznego Mundialu w paśmie otwartym" – informował portal "Wirtualnemedia.pl" Michał Jarecki, kierownik Działu Obrotu Licencjami Sportowymi.

Obie stacje za Mundial zapłaciły 15 mln. euro, z czego TVP ok. 7 mln.

Gdzie TVP szuka oszczędności?

To bardzo dużo i za bardzo duże pieniądza. Małe oszczędności TVP poczyniła renegocjując niekorzystną umowę z firmą Sportfive, a także z CBS Broadcast International.

"Niekorzystne umowy z firmą Sportfive dotyczące meczów Reprezentacji Polski groziły ryzykiem wysokich niezaplanowanych wydatków. W wyniku długotrwałych negocjacji udało się obniżyć obciążenia finansowe umów reprezentacyjnych oraz uzgodnić warunki nowej umowy na mecze pucharowe po znacznie niższej cenie. Podsumowanie maksymalnych oszczędności wynikających z renegocjowanych kontraktów reprezentacyjnych oraz z uzgodnionych warunków nowej umowy na mecze pucharowe w sezonach 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009 sięga kwoty przeszło 20 mln USD" – mówi Szymon Chrostowski.

Umowa licencyjna zawarta w 2001 z CBS roku zawierała niekorzystne zapisy, zobowiązujące TVP do zakupu seriali produkowanych przez stację tak długo, jak trwałaby ich produkcja. Udało się jednak doprowadzić do zawarcia ugody o wartości około 5,7 mln USD, zapewniającej uniknięcie potencjalnych strat, które w perspektywie 10-letniej mogły wynieść przeszło 26 mln USD.

Sprzedaż praw do filmów, formatów i innych utworów audiowizualnych

Oprócz kupowania Biuro Współpracy Międzynarodowej i Handlu równie prężnie stara się sprzedawać produkcje TVP. Udało mu się zawrzeć 279 umów na łączną kwotę ok. 4.690 mln, w tym 62 umowy zagraniczne na łączną kwotę ok. 1.810 mln. W trakcie zeszłorocznych Targów Mediów Elektronicznych MIPCOM 2005 w Cannes odbyło się ponad sto spotkań handlowych. Największe zainteresowanie kupujących budziły: serial "Magiczne Drzewo", wywiad z papieżem Benedyktem XVI, koncert J.M. Jarre w 25. rocznicę podpisania Porozumień Sierpniowych oraz cieszące się nieprzerwaną popularnością filmy Krzysztofa Kieślowskiego. TVP liczy z tego tytułu w 2006 roku na przychody w wysokości 5 mln zł.

Porównaniu do kupna to ciągle niedużo. Zobaczymy jak w tym roku będzie w Cannes. Wygląda na to, że TVP ma okazję się trochę odbić.

Kajetan
Przeciętniak
Posty: 181
Rejestracja: (pt) 18 mar 2005, 14:18

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#7

Post autor: Kajetan » (pt) 14 kwie 2006, 13:33

Ojj, TVP odniosła ogromny sukces z tym "Karolem", porażka TVNu równie wielka jak owy sukces.. Swoją drogą zdziwienie ogromne w sumie, przecież stacja Waltera ostatnimi czasy promowała film w każdym swoim programie prawie.. Jak nie DDtvn to "Co za tydzień", "FAKTY" i inne.. Nawet Ola Bajka była na planie filmu i zrobiła na jego temat półgodzinny bardzo dobry i ciekawy reportaż pokazywany w święta Bożego Narodzenia, potem powtarzany jeszcze na TVN Siedem :mad:

Jestem prawie pewien, że druga część na antenie TVP zgromadzi więcej niż przyciąga MJM, na samym TVNie raczej widownia przekroczyłaby 10 milionów :? "Karol, człowiek który został Papieżem" przecież był hitem zeszłego roku TVN, między innymi dzięki temu filmowi (tak myślę), TVN podwyższył swoje udziały :roll:

Odnośnie tytułów zakupionych przez TVP: kilka pokazała już TVN i zgromadziły sporą widownię: "GLADIATOR" - ponad 4,5 mln (emisja jesień 2005), "ZIELONA MILA" (3,2 mln - maj/czerwiec 2005), "MUMIA" i "MUMIA POWRACA" (tegoroczna wiosna i kolejno po 4,3 i 4 mln) czy "Zawód szpieg" (pod koniec marca 2006) 2,3 mln ;-) Przypominam także o filmowym kontrakcie TVNu z WARNER BROS, który został podpisany całkiem niedawno :)
183 posty - i super! ]

Awatar użytkownika
doktorfaustus1
Przyjaciel
Posty: 3145
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 9:37

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#8

Post autor: doktorfaustus1 » (pt) 14 kwie 2006, 13:41

Nie sądzę, aby film miał lepsza widownię niż MJM. Bardzo nie podobała mi się pierwsza częśc i nie będę tracił czasu na drugą. Kiepski film, tanie chwyty, zbyt duże skróty (dotyczące wielu zagadnień), jechanie po emocjach, kiepskie efekty specjalne (np ostrzał Placu Mariackiego w Krakowie - żenada), przesłodozny obraz... Chociaż w tym kraju każdy gniot (inaczej nei można nazwać tego filmu) o papieżu ma rewelacyjną oglądalność....

Awatar użytkownika
Ania
Przyjaciel
Posty: 5544
Rejestracja: (sob) 26 lut 2005, 14:53
Lokalizacja: Roswell :)
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#9

Post autor: Ania » (sob) 24 cze 2006, 12:24

Telewizja Polska S.A. podpisała umowę z irlandzkim dostawcą DSL TV firmą Magnet Networks Ltd. na dystrybucję swoich programów w Irlandii.

Jest to pierwsza umowa dotycząca rozpowszechniania „polskiego pakietu” w Irlandii oraz pionierski projekt otwierający nowe możliwości w zakresie usług „triple-play” (internet+TV+telefon) - podano w komunikacie TVP.

Pakiet "Magnet Entertainment Poland" będzie się składał z trzech polskich kanałów: TV Polonia, TVP Kultura i TVP3 oraz usługi szerokopasmowego internetu i minut do wykorzystania na rozmowy telefoniczne do Polski.

Dotychczas Dział Reemisji Sygnału TVP Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu zawierał umowy na rozpowszechnianie kanałów telewizyjnych głównie z operatorami platform cyfrowych oraz sieci kablowych. Umowa irlandzka rozpoczyna nowy etap współpracy z dostawcami usług na nowych polach eksploatacji. Poza ofertą „triple-play” planowane jest rozpoczęcie rozmów z operatorami telefonii komórkowej.
Wirtualne Media

Hmm oferte niestety niezbyt ciekawą wybrali ale cóż moze z czasem....
^@^
Obrazek

Grzesioo
Przyjaciel
Posty: 2999
Rejestracja: (śr) 19 paź 2005, 13:50

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#10

Post autor: Grzesioo » (pn) 26 cze 2006, 0:12

Ania pisze:
Hmm oferte niestety niezbyt ciekawą wybrali ale cóż moze z czasem....
Powodem tych a nie innych kanałów są prawa autorskie wykupione tylko na Polske. Dlatego brak TVP 1 i 2 które nadają np. filmy.

viper
Master user
Posty: 2209
Rejestracja: (śr) 16 lis 2005, 15:33
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#11

Post autor: viper » (czw) 10 kwie 2008, 16:30

Nie wiedziałem, gdzie umieścić ten komentarz: TVP ostatnio w prawym górnym rogu ekranu pokazuje granatowy prostokąt ze swoim znaczkiem i napisem "Tylko u nas". Wykorzystują to przy takich programach jak np. "Agrobiznes", "Między ziemią a niebem", "Szansa na sukces".
Telewizja publiczna jaka jest, każdy widzi...

Dawid_sc51
Popisał/a już trochę
Posty: 501
Rejestracja: (pn) 12 lis 2007, 17:46
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#12

Post autor: Dawid_sc51 » (czw) 10 kwie 2008, 20:03

Niech dadzą to "tylko u nas" w czasie Wiadomości. A tak na prawdę to jest głupota z tym "Tylko u nas". Naprawde TVP do tonący titanic. który już tonie i wyrzucają z nich niepotrzebny ciężar.

tobi
Niezły jeden
Posty: 1151
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 16:13
Lokalizacja: Wawa/ kiedyś Olsztyn

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#13

Post autor: tobi » (sob) 12 kwie 2008, 1:14

viper pisze:Nie wiedziałem, gdzie umieścić ten komentarz: TVP ostatnio w prawym górnym rogu ekranu pokazuje granatowy prostokąt ze swoim znaczkiem i napisem "Tylko u nas". Wykorzystują to przy takich programach jak np. "Agrobiznes", "Między ziemią a niebem", "Szansa na sukces".

tak, komedią podczas wcale nie komediowego jednego z ostatnich spektakli Teatru Telewizji było, kiedy ta ramka się pojawiała. Jest zbyt wielka, nachalna, przeszkadza w oglądaniu programu. To komedia co ta tv wyprawia. Opatrznie odbierają poczynania konkurencji, potem robią kopię, która nijak się ma do tego, czym się telewizja wzrowała. No ale tak to już jest, jak telewizję tą robią ludzie stworzeni do czego innego. Przynajmniej dają nam taką rozrywkę i jest z czego się ponabijać.

viper
Master user
Posty: 2209
Rejestracja: (śr) 16 lis 2005, 15:33
Lokalizacja: Poznań

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#14

Post autor: viper » (pt) 09 sty 2009, 22:12

Wirtualnemedia.pl poinformowały, że do Jedynki ma wrócić "Forum", ale nie będzie go prowadzić Joanna Lichocka. Planują też reaktywację "Plus minus" Tadeusza Mosza. Ciekawe, czy przywrócą "7 dni świat".
Telewizja publiczna jaka jest, każdy widzi...

Dawid_sc51
Popisał/a już trochę
Posty: 501
Rejestracja: (pn) 12 lis 2007, 17:46
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#15

Post autor: Dawid_sc51 » (sob) 10 sty 2009, 10:48

Podobno Panorama ma byc o 22:45 a nie o 00:30, Mogli by przywrócić "Linie specjalną", "Monitor Wiadomości" oraz Wieczorne "Wiadomości", "7 dni świat", "Pegaz", "5-10-15", "wielką Grę" ogólnie TVP sprzed 2005 roku te programy które były. TVPiS wszystko zepsół.

ODPOWIEDZ