Forum archiwalne. Bieżąca dyskusja o mediach dostępna na forum.media2.pl, archiwalne materiały wideo na tv.janpogocki.pl

Wyniki oglądalności

Słupki, rankingi, procenty.
Awatar użytkownika
doktorfaustus1
Przyjaciel
Posty: 3145
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 9:37

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#211

Post autor: doktorfaustus1 » (ndz) 24 wrz 2006, 12:45

Nie spawacz, tam nie pojawiły się takie informacje. Nie koloryzuj, nie fantazjuj...

Awatar użytkownika
domin
Chipsy przyszły
Posty: 26
Rejestracja: (pt) 08 wrz 2006, 10:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#212

Post autor: domin » (wt) 26 wrz 2006, 18:09

Sesja jest jak Media Markt. Powinni tego zabronić!!!!

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#213

Post autor: ArO » (sob) 30 wrz 2006, 11:37

Polacy wybierają publicystykę w Jedynce

W chwilach ważnych wydarzeń telewidzowie stawiają na publicystykę Jedynki. W środę, 27 września specjalne wydanie programu „Debaty Polaków” – poświęcone sytuacji politycznej w kraju po rozpadzie koalicji - nadane w TVP1 zainteresowało 4 913 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w rynku widowni wyniosły 35 proc. Oznacza to, że program obejrzał co 3 Polak mający w tym czasie włączony telewizor. Wczorajsze „Debaty Polaków” miały największą widownię spośród wszystkich programów publicystycznych nadanych przez Jedynkę we wrześniu. Znalazły się na piątym miejscu listy programów publicystycznych o największej oglądalności od 2000 roku. „Debaty Polaków” obejrzało ponad dwukrotnie więcej widzów niż emitowany dwa dni temu program TVN „Teraz my”.

- Tak właśnie pojmuję rolę telewizji publicznej, która w ważnym momencie w życiu kraju jest w stanie przygotować publiczną debatę, która interesuje miliony widzów - tak skomentował wczorajszy sukces publicystyki Jedynki prezes TVP Bronisław Wildstein.


Widownia programu „Debaty Polaków” była znacznie większa niż w tym czasie emitowanych seriali w stacjach komercyjnych. Nadawany w Polsacie „Świat według Kiepskich” zgromadził przed telewizorami 3 282 tys. osób (udziały 23 proc.), zaś „Ale się kręci”! – 1 953 tys. (udziały 15 proc.). Natomiast serial TVN „W11 - Wydział Śledczy” (TVN) przyciągnął uwagę 2 839 tys. widzów (udziały 20 proc.), a inny program tej stacji „Na Wspólnej” – 2 569 (udziały 19 proc.).

I jeszcze coś z "Wiadomości"

Obrazek

Awatar użytkownika
Poland
Niezły jeden
Posty: 1569
Rejestracja: (śr) 10 maja 2006, 18:15
Płeć: Mężczyzna
Ośrodek: TVP3 Kraków
Lokalizacja: Trzciana (powiat bocheński)
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#214

Post autor: Poland » (ndz) 01 paź 2006, 22:01

Wiadomo że Wydarzenia nie dadzą rady Faktom !
Poland - Aktywnie najlepszy

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#215

Post autor: ArO » (czw) 05 paź 2006, 18:15

„Wiadomości” – ponad 5,8 mln widzów


4 września główne wydanie „Wiadomości” zgromadziło przed odbiornikami nastawionymi na TVP1 5 830 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w rynku widowni wyniosły 46 proc. Oznacza to, że spośród 100 osób oglądających w tym czasie telewizję aż 46 wybrało najważniejszy program informacyjny telewizji publicznej. „Wiadomości” okazały się programem o największej oglądalności w Polsce.


Znacznie mniejszą widownię miały programy informacyjne stacji komercyjnych. „Fakty” TVN zainteresowały 3 109 tys. widzów (udziały 27 proc.), a „Wydarzenia” Polsatu – 2 275 tys. osób (udziały 21 proc.).

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#216

Post autor: ArO » (ndz) 08 paź 2006, 13:33

WM pisały po pierwszej emisji seriali "Hela w opałach" i "Faceci do wzięcia", ze ten drugi radzi sobie dużo gorzej od tego pierwszego. A w ubiegłym tygodniu zaskoczenie. "Faceci do wzięcia" 3 393 950 widzów, a "Hela w opałach" 2 798 168. Ciekawe skąd ten nagły przypływ widzów.

Troche już nudzą dane TOP 15. Ja chciałbym na przykład wiedzieć ile widzów ma nocne weekendowe pasmo TVP. Powiedzmy od 23-tej az do 2, 3 w nocy. Szkoda, ze takich danych nie ma. :(

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#217

Post autor: ArO » (wt) 10 paź 2006, 8:11

WM zrezygnowały chyba z danych AGB bo dziś są dane OBOP-u. Wg tego co wiem to dlatego, ze AGB przesunęło rozsyłanie danych na środę. http://wirtualnemedia.pl/document.php?i ... 34&added=1

Awatar użytkownika
doktorfaustus1
Przyjaciel
Posty: 3145
Rejestracja: (ndz) 27 lut 2005, 9:37

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#218

Post autor: doktorfaustus1 » (wt) 10 paź 2006, 9:38

Buchachachachachacha Kaczor Donald mial lepszą oglądalność niż Fakty :x
Taniec powoli, acz systematycznie traci widzów. Chyba przejadał się już ten program.

Martin
Niezły jeden
Posty: 1127
Rejestracja: (ndz) 26 mar 2006, 22:42
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#219

Post autor: Martin » (wt) 10 paź 2006, 13:49

Mimo wszystko wolę sobie obliczyć średnią AGB i OBOP, bo wtedy są moim zdaniem najtrafniejsze dane. :]

Ps. Fakty nie są dla dzieci. :x

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#220

Post autor: ArO » (czw) 12 paź 2006, 17:12

Mecz Polska – Portugalia hitem dnia

Środowy mecz piłkarski Polska – Portugalia okazał się wydarzeniem medialnym dnia. Przed odbiornikami nastawionymi na Dwójkę zgromadziło się średnio 6 578 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w rynku widowni wyniosły 48 proc. Oznacza to, że prawie co drugi Polak oglądający w tym czasie telewizję wybrał rywalizację „biało-czerwonych” z Portugalczykami.


Korzystny wynik po pierwszej połowie (2:0) i dobra gra reprezentacji Polski sprawiły, że w drugiej połowie meczem emocjonowało się 7 105 tys. sympatyków piłki nożnej (udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 54,3 proc.). Transmisja meczu okazała się programem telewizyjnym o największej widowni w Polsce.

Duża widownia meczu sprawiła, że 11 października TVP2 była stacją pierwszego wyboru. Dzienne udziały w rynku widowni wyniosły 24,4 proc. Na drugim miejscu znalazła się TVP1 – 23,3 proc., a na trzecim TVN – 15,9 proc.
Brawo! Ciekawe ile było wg AGB. Niestety pewnie nie dowiemy sie bo WM podadzą ten sam wynik OBOPU. No chyba, ze Medialink zaskoczy i napisze.

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#221

Post autor: ArO » (pn) 16 paź 2006, 14:53

„Smurfy” wciąż popularne

Popularność „Smurfów” nie maleje. W piątek, 13 października ten serial emitowany w „Wieczorynce” zgromadził najwięcej widzów z grupy komercyjnej w paśmie 19.00 – 19.30. W tej grupie widzów (16-49 lat) „Wieczorynka” zdecydowanie wygrała tak z programami informacyjnymi TVN i Polsatu, jak i z kabaretem w TVP2. „Wieczorynka” miała udziały w rynku widowni 29,3 proc., „Wydarzenia” (Polsat) – 25,4 proc., Kabaret „Ani Mru Mru” (TVP2) – 22,7 proc. i „Fakty” (TVN) – 22 proc.


W grupie 4+ „Wieczorynka” miała udziały w rynku widowni 27,2 proc., ulegając tylko „Faktom” – 27,6 proc. Przygodami „Smurfów” zainteresowani są nie tylko dzieci. Ten serial obejrzało w sumie 3 090 tys. widzów, w tym 922 tys. najmłodszych.
Tak mało dzieci? :shock:

Dzień papieski w TVP1

15 października, w przeddzień kolejnej rocznicy rozpoczęcia pontyfikatu Jana Pawła II TVP1 nadała szereg programów poświęconych wydarzeniu. Średnio oglądało je blisko 1,8 mln widzów (udziały 15 proc. – dane TNS OBOP). Dużym zainteresowaniem widzów cieszyła się nadana o 20.20 „Tajemnica światła – tajemnica miłosierdzia”. Trwający 1,5 godziny program obejrzało 2,6 mln widzów.


W sumie audycje w TVP1 obejrzało wczoraj 10,4 mln widzów w wieku powyżej 4 lat. Szczegółowe dane przygotowane przez Biuro Programowe TVP S.A. w załączniku.
A w załączniku:

Obrazek

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#222

Post autor: ArO » (wt) 17 paź 2006, 13:45

Kolejny dobry wynik "Wiadomości"

16 października główne wydanie „Wiadomości” obejrzało ponad 5,9 mln Polaków w wieku powyżej 4 lat. „Wiadomości” oglądało 46 proc. wszystkich widzów, którzy mieli o tej porze włączone telewizory.


Zarówno wśród ogółu Polaków jak i w grupie 16 – 49 lat wczorajsze "Wiadomości" były najlepiej oglądanym programem informacyjnym, zdecydowanie dystansując konkurencję.

Jest to najlepszy rezultat oglądalności "Wiadomości" od 28 maja 2006, tj. od zakończenia pielgrzymki Benedykta XVI w Polsce. Wtedy oglądało je 7,8 mln ludzi (udziały 53 proc.). Porównywalne wyniki „Wiadomości” skupiły 4 października (udziały 46 proc.). Szczegółowe informacje przygotowane przez Biuro Programowe w załączniku.

Z załącznika:

Obrazek

Wczorajsza "Panorama" o 22:30 2,3 mln

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#223

Post autor: ArO » (pn) 23 paź 2006, 23:30

„Hit na sobotę” – największa widownia

W minioną sobotę, 21 października 2006 roku wieczorne pasmo filmowe Jedynki - "Hit na sobotę" - odniosło znaczący sukces, gromadząc przed telewizorami największą widownię od początku trwania jesiennej ramówki. Komedię „Starsza pani musi zniknąć” oglądało średnio ponad 4 541 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w widowni wyniosły 35 proc. Oznacza to, że film zainteresował co 3 Polaka mającego w tym czasie włączony telewizor.


Sobotnie, dobowe udziały TVP1 wyniosły 24 proc. i były wyższe, niż średnie udziały stacji w soboty w jesiennej ramówce (23 proc.). Jedynka tego dnia była stacją pierwszego wyboru.
Ja również oglądałem. Fajny film. :D

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#224

Post autor: ArO » (sob) 04 lis 2006, 0:22

Dziś mam TOP5 Jedynki i Dwójki z 1 listopada. Dane AGB Nielsen Media Research.

TOP 5 TVP1 (widownia, udziały)

TELEEXPRESS 6 305 322 47,01%
PLEBANIA /TELENOW.POL./ 5 771 158 40,03%
WIADOMOSCI 5 735 751 33,98%
KLAN /TELENOWELA POL./ 5 302 265 38,46%
PIANISTA /FILM FAB. FR.- NIEM.- POL.- ANG./ 4 305 571 27,22%


TOP 5 TVP2 (widownia, udziały)

BADZ PRZY MNIE /FILM DRAM.USA/ 3 658 783 21,79%
PANORAMA (18:30) 3 463 460 22,68%
WIECZNE SWIATLO /FILM DRAM.USA./ 2 568 104 21,97%
ZLOTOPOLSCY /TELENOWELA/ 2 450 024 26,34%
LIGA MISTRZOW 2 289 602 15,42%

Fakty TVN miały widownie 4,806 mln widzów, udział 29,49 proc.


Bardzo dobry wynik Teleexpressu. :P Myślałem, że "Pianista" będzie miał więcej widzów. Seriale Jedynki z dużą widownią. To chyba najlepszy wynik "Plebani" w tym roku. Dane posiadam dzieki takiej jednej dobrej duszy. ;)

Awatar użytkownika
ArO
Przyjaciel
Posty: 827
Rejestracja: (wt) 01 mar 2005, 0:57
Kontakt:

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

#225

Post autor: ArO » (sob) 25 lis 2006, 11:08

Oglądalność programów informacyjnych w środę 23 listopada:

Wiadomości 19:30 - 5 840 487 (37,01 proc.)
Teleexpress 17:00 - 5 469 169 (47 proc.)
FAKTY 19:00 - 4 281 900 (28,02 proc.)
Wydarzenia 18:50 - 3 192 084 (21,20 proc.)
PANORAMA 18:30 - 2 332 651 (15,83 proc.)
Wydarzenia 15:45 - 1 969 493 (22,45 proc.)
PANORAMA 16:00 - 1 828 597 (19,16 proc.)
PANORAMA 22:30 - 1 526 237 (18,80 proc.)
FAKTY 16:00 - 1 382 137 (14,49 proc.)

Program "W obliczu tragedii", który nadawany był od godz. 22:09 na TVP 1 oglądało 1 501 165 widzów, udział 14,23 proc.

źródło: AGB Nielsen Media Research

ODPOWIEDZ